Tuffas valpdagbok

Fyra valpar!!

Inläggav Anneli » tor 11 jan 2018, 07:10

Vilken mamma!! Å så enkel valpning! Jag är så imponerad av min älskade Tuffa!!

Vi har fyra svarta valpar i vår låda. Två flickor och två pojkar! Alla mår utmärkt! Det kommer flera!!
Anneli

Valpar!!

Inläggav Anneli » tor 11 jan 2018, 06:50

Tuffa överraskade mig fullständigt med att bara plötsligt föda valpar! Valparna har kommit så snabbt och lätt så jag har inte ens hunnit skriva här och berätta för er! Alla mår bra! Jag skriver igen så snart jag kan hinner!!
Anneli

Sover gott!

Inläggav Anneli » ons 10 jan 2018, 22:12

Tuffa har gått runt lite och kollat om hon hittar någon bra plats men har inte bestämt sig riktigt än för var hon tycker att valparna ska bo. Jag vill ju så klart ha valparna i valplådan men ibland kräver det en viss övertalning innan tiken tycker som jag. Just nu sover Tuffa mycket gott ovanpå en stor hög med fällar och kuddar.
Anneli

Mysig eftermiddag!

Inläggav Anneli » ons 10 jan 2018, 17:52

Vilket härligt väder det har varit idag!! Kallt och sol från blå himmel! Jag och Tuffa tog en promenad och hon tyckte att det var precis lagom att ta ett varv runt flaggstången. Hon sover tungt och skönt så vi kommer få vänta en stund till på att få träffa valparna.

Bild
Anneli

Dygn 60

Inläggav Anneli » ons 10 jan 2018, 11:50

Tuffa mår utmärkt! Magen är riktigt stor och rund och go och det är full fart på valparna där inne. Imorse vill Tuffa inte ha någon frukost och hon har inte varit sugen på något annat heller så kanske att vi inte behöver vänta så länge till på att få träffa dom små valparna!
Anneli

Tuffas valpdagbok

Inläggav Anneli » ons 10 jan 2018, 11:46

Nu är vi äntligen igång med valpdagboken för Tuffa och hennes valpar!! Här kommer jag att skriva och lägga ut bilder så ni kan följa vad som händer här hos oss i vår valplåda!

Vi vill så klart gärna få en hälsning i gästboken när ni har varit här för vi uppskattar verkligen att få veta att vi har sällskap i lådan. För att kunna skriva i gästboken så behöver man vara inloggad i forumet. Om ni inte har en inloggning och vill skriva i gästboken så hör av er så fixar jag en inloggning.

Kram
Anneli
Anneli

Föregående

Återgå till Tuffas valpdagbok